[Textlib] Tavozas

Laszlo Torok torokl at alpha.dfmk.hu
2007. Május. 11., P, 13:28:45 CEST

On Fri, 11 May 2007, Szabo Istvan wrote:

> Hangs=FAlyozom, nem a kritika zavar, hanem 1-2 "mell=E9b=F6k=E9s", a
> tisztess=E9gtelen piaci nyomul=E1sra tett megjegyz=E9s ("p=E9nz a zsebbe"=
).

Ez az en megjegyzesem volt. Az ironikus megjegyzesemet ugy kellett erteni,
hogy szakmailag nem ertettem a valtast, es feleslegesnek tartottam x
millio forintot ilyenre elkolteni es probaltam mas okot talalni.
Bocs, lehet, hogy kicsit eros volt.

> Hehe, itt egy =E9rdekes ellentmond=E1st v=E9lek felfedezni: k=F6nyvt=E1ra=
k s=EDrnak,
> hogy DOS van, kardoskodunk is mellette. Azt=E1n fejleszt=E9sben m=E9gis w=
in
> cliens sz=FCletik, ami megv=E1s=E1rl=E1s=E1hoz p=E9nz kell + p=E9nz az op=
rendszerhez.
A valasz logikus: ha a regi gepeket csereljuk, akkor bizony azokra win
kerul mar es azokra kell az uj kliens. Amig vannak regiek, addig jo a
dosos alternativa is.

Udv:
Torok Laszlo
DFMK