[Textlib] Tavozas

Szabo Istvan szistvan at mail.vcsk.hu
2007. Május. 11., P, 15:09:01 CEST

On Fri, 11 May 2007, Laszlo Torok wrote:

> Ez az en megjegyzesem volt. Az ironikus megjegyzesemet ugy kellett erteni,
> hogy szakmailag nem ertettem a valtast, es feleslegesnek tartottam x
> millio forintot ilyenre elkolteni es probaltam mas okot talalni.
> Bocs, lehet, hogy kicsit eros volt.

Részemről semmi gond, de ezt a leveledet sajna Béla már nem kaja meg,
hacsak el nem küldöd direktben neki....

> A valasz logikus: ha a regi gepeket csereljuk, akkor bizony azokra win
> kerul mar es azokra kell az uj kliens. Amig vannak regiek, addig jo a
> dosos alternativa is.

Ok, de (hogy kötözködjek) új gép vásárlásánál is dönteni kell, hogy milyen
proci, mennyi memória stb. Az XP, de különösen az egyre terjedő Vista nem
épp erőforrás barát, tehát nem biztos, hogy a legolcsóbb gép lesz a
leghatékonyabb Windowsal. Itt jöhetne be egy linux grafikus felülettel.
Erre gondoltam igazából...

De Zotyó előző levelében vázolt megvalósítás közelebb áll hozzám. Elég
csak a google manapság megjelenő on-line szövegszerkesztőjére,
táblázatkezelőjére és számtalan hálózatos programjára gondolni. Kezd
eltünni majd a clins gépekre telepített szofverek hada, lassan elég lesz 1
böngésző.
A FireFox készítője pont a napokban nyilatkozott a Web 3.0(!) kapcsán,
hogy az FF fejlesztése is az on-line munka felé orientálódik ill. hogy egy
esetleges kapcsolatszakadás esetén se keljen leállni a munkával, hanem azt
követően, hogy újra lesz kapcsolat szinkronizálja az adatokat. Persze
ezzel kapcsolatban sok kérdés merül(het) fel, amikre nem én fogok
válaszokat adni... :-)
A cikk, akit esetleg érdekel:
http://www.hwsw.hu/hirek/33386/mozilla_firefox_web-2.0_webketto_web-3.0_offline_mitchell_baker_interju.html

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar
 V__/_    szistvan at tux.hu   \      szistvan at mail.vcsk.hu