[Textlib] Olvasok ervenyesitese

Preysing Frigyes pfrigyes at mail.dkvk.hu
2012. Nov. 26., H, 14:28:41 CET

Tisztelt Lista!

Szeretném a Textlib-használók közösségének a véleményét kikérni arról,
hogy  mi  a  véleményük:  mikor  kell  a könyvtári tagságát meghosszabbítani az
olvasónak,   abban   az   esetben,   ha  a  kölcsönzés  alkalmával még
érvényes  a tagsága, de az a kölcsönzési határidő vége előtt lejár.
Szerintem a kölcsönzési határidő nem kerülhetne a tagság lejárta utáni
időre, vagyis a kölcsönzés alkalmával már hosszabbítani kell.
Az  érvényesítés,  ha  a  lejárat  előtt  történik,  akkor  úgyis a
lejárattól számítodik a 365 nap. Míg,  ha az olvasó csak utólag hosszabbít,
akkor kieshet több hét is a folytonosságból.
Ha  az én álláspontommal többen egyetértenének, akkor kérhetnénk, hogy
a  Textlib  figyelmeztető  jelzést adjon, ha az érvényességi határidőt
meghaladja  kölcsönzési  határnap.  Esetleg  ne  is  lehessen kiadni a
dokumentumokat.

--
Üdvözlettel,
 Preysing    Frigyes