[Textlib] Polcon porosdó kötetek

Thék György thekgy at infoker.hu
2009. Feb. 12., Cs, 17:16:09 CET

Kedves Niki és TextLibesek!

> Kölcsönözhető könyveken kell a keresést végezni, így még egy halmazt
> be kell iktatni, hogy ne legyen egyszerű :)
Azt hiszem, ezt figyelembe vettem. Ahol a kölcsönzések a kiindulópont,
ott csak a kölcsönözhetők szerepelhetnek eleve, ahol viszont nem - két
helyen -, ott a példányok halmazából kivontam a nem kölcsönözhetőket.
Persze tévedhettem.

> automatikusan küld elemzések havonta arról, hogy mely részei az
> állománynak az éppen kelendők, vagy hanyagoltak. Ha nem is ebben a
> formában, de a felvetés elgondolkodtató.
Automatikusan nem, de kézzel indítva működik a 'Lelőhely forgalmi
lista' a 'Forgalmi adatok' menüpontban.

Üdvözlettel:  Thék György