[Textlib] Olvasói állapot, nyomtatása - V1.70.14

Graff Zoltan zotyo at z1.fszek.hu
2009. Ápr. 15., Sze, 16:33:11 CEST

T. List!

> 1. Az olvasói állapot nyomtatási formátuma szerintem könyvtáranként eltérő.
> Mi nyomtatunk "kutyanyelvet" az olvasóknak (kétpéldányos nyomtatvány,
> aláírás után egyik a miénk, másik az olvasóé),
Szerintem itt felreertes van/lehet.
Kolcsonzes ablakbol ketfelet lehet nyomtatni:
1) olvaso altal eppen most kolcsonzott konyvek
2) olvasonal levo osszes konyv

1)-nel termeszetesen sosem jelenik meg kesedelmi dij, mivel annak itt
   semmi ertelme.
2)-nel volt ujdonsag az 1.70.14-ben az, hogy megjelent.
   Ezen valtoztatunk, lasd a level veget...

> 2. Az, hogy a késedelmi díj megjelenik az olvasói állapotban, szerintem
> nem dezinformáló és ennyi adat után már fel sem tűnő...
> Nekünk ugyan jól megnöveszti a kutyanyelvünket,
Ha csak az aktulis kolcsonzeseirol kap kutyanyelvet, akkor minden pont olyan
mar most is, mint regen... Abban nem volt semmi valtozas.

> Tényleg lehetne nagyobb a képernyőn a program képe.
Igy igaz.
Ha nem tartanank attol, hogy eleg sok konyvtarban a default
beallitasokkal hasznaljak a textlibet, akkor nagyobbra is vennenk.
Az a baj, hogy ahol meg nem allitottak nagyobbra a felbontast, az azert
lehet, mert nem ertenek hozza meg ennyit sem...
Mekik nehezseget is okozhat ez (rendszergazdat jo ha havonta egyszer latnak
- ez sajnos komoly).
Ha naluk egy felujitas utan a kolcsonzes ablak 3/4-e latszik, vajon nem
jonnek panaszkodni?
Es nem mernem az SVGA felbontast atrakni default-nak... Biztosan lenne
olyan hely, ahol megsem indulna el igy a textlib kliens...

> A Windows-klienst ki lehet teljes képernyősre nyitni,
Igy igaz.

> de annak sem tágíthatók tovább a belső képei.
Ez mar csak ezen a heten igaz, jovo heten mar nem! :-)
Mellekelek egy kepet en is, ez most nagy divat lett :-)

> nem tudjuk összehozni a vonalkódleolvasókkal
Olyan nincs! Azaz nem lehet.
Kell nekunk panaszkodni, es mogoldjuk...
Eddig errol a problemarol nem tudtunk.

> Winkliensre nem lehet "átoperálni" a DOS-os változat színkészletét?
Amit adunk hozza palettat 'kek' neven.
Winkliensben: Egyeb/Beallitasok/Szinek.
[Betolt] gomb, '[globalis] kek' paletta valaszt.
[Kijelol] gomb, [Alkalmaz] gomb, [Kilepes] gomb.
Igy mar a kovetkezo indulaskor is kek szinben indul.

-----------------
A panaszokat meghallgatva a kovetkezo valtoztatasokat csinaljuk:

- Kolcsonzes ablakban ket ujabb gomb lesz:
    [Nala]  - olvasonal levo osszes dok. nyomtatasa, kesedelmi dij NELKUL
    [Lista] - olvaso altal epp most kolcsonzottek nyomtatasa
- Kolcsonzes ablakban a lok.menuben (shift/F10, jobb egergomb) megmarad az
    'Olvasoi allapot nyomtatasa' menupont, az az olvasonal levo minden
    dok.-ot nyomtat, kesedelmi dijjal EGYUTT.
- Az olvasoi allapot ablakbol inditott nyomtatas is kesedelmi dijjal
    egyutt nyomtat.

Egyik nyomtatasban sincs direkte sortores a cim/szerzo nyomtatasa elott.
Ha kifer egy sorba, akkor kifer.

Otlet: Ha nyomtatasi formatumnak jo nagy szelesseget adunk meg (mondjuk
pl. 200), akkor szinte mindig ki fog ferni egy sorba minden
Ha csak kepernyon akarjuk nezni, akkor ez elonyos.

Remelem igy vegul mindenki elegedett lesz :-)

Graff Zoltan