[Textlib] Debian Sarge

Szabo Istvan szistvan at mail.vcsk.hu
2008. Nov. 11., K, 15:23:32 CET

On Tue, 11 Nov 2008, Sarlos Andor wrote:

> Nem csak TextLib fut rajta, igy fontos a biztonsag is. De minek is
> irom le ezt, ez alap.

Ezt megértem - valahol -, de másik oldalról viszont kicsit tájékozódni sem
ártana:

	http://hup.hu/cikkek/20080415/utoljara_frissult_a_debian_sarge

> Ugyanakkor egy dist-upgradet lefuttatni sem akarok bovebb informacio
> nelkul.

Nem akarlak elszomorítani, de az idei évre várjuk a lenny-t, az etch is
kezd majd elavulni.

Azért elárulom, hogy a TextLib nálunk is sarge alatt megy, de
1. csak TL fut rajta (P1-es masina) és belső hálózatból nem számítok
   támadásra.
2. új szerverre várok - illetve az infrastruktúrát kívánom átalakítani -
   emiatt pár hónapra már nem frissítek debiant, úgyis költözik..

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar
 V__/_    szistvan at tux.hu   \      szistvan at mail.vcsk.hu