[Textlib] Hírlevél küldés - Újdonságok listája

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2008. Ápr. 30., Sze, 10:20:45 CEST

> (Nehez lezarni egy temat - pedig mar szerettem volna...)
> Ne mondjunk konyvet - mondjunk elektronikus dokumentumot. Igy jobb?

Nem, mert a cd-rom -ot elviszik, kikölcsönzi, az internethasználatot nem,
statisztikába külön helyen szerepel és nem a kölcsönzött dokumentumok közt!!
Mutass bármit, ahol az internethasználat egyenlő a kölcsönzött dokumentummal?
Mindenhol külön kérik.
Ezt nem nekem kell lezárni, hanem nektek.

> A Textlib egyebkent is kezel olyat amit nem me'r. Pl Latogatok szama szorzoszam
> alapjan.

Igen, de én pontos (gomb nyomás) alapú növekedésre gondoltam

> Nyilvantartunk olyan kolcsonzest ami nem kolcsonzes (pl nalunk a
> koteszetre felretett dokumentumok, leteznek virtualis olvasok bizonyos atmeneti
> problemak kezelesere.) Nekem tovabbra sincs bajom a

Persze, ezzel is növekszik a kölcsönzött dokumentumok száma, és hamis statisztikát
készítetek évvégén.
Csak ez a baj, nem több. Ez viszont elég nagy -> Hamis a statisztikátok, perzse
kézni módszerrel ki lehetne számolni, de hát kérem a rendszert ne hekkeljük meg!

Nagy Imre
Paks