[Textlib] Hírlevél küldés - Újdonságok listája

Preysing Frigyes pfrigyes at dkvk.c3.hu
2008. Ápr. 30., Sze, 10:08:29 CEST

NI> De nem kölcsönzünk ki neki egy áll könyvet, miközbe az nem könyv, hanem egy
NI> számítógép!!!!!!!!!
(Nehez lezarni egy temat - pedig mar szerettem volna...)
Ne mondjunk konyvet - mondjunk elektronikus dokumentumot. Igy jobb?
A Textlib egyebkent is kezel olyat amit nem me'r. Pl Latogatok szama szorzoszam alapjan.
Nyilvantartunk olyan kolcsonzest ami nem kolcsonzes (pl nalunk a
koteszetre felretett dokumentumok, leteznek virtualis olvasok bizonyos atmeneti
problemak kezelesere.) Nekem tovabbra sincs bajom a
szamitogephasznalat mint dokumentumkocsonzes fogalmaval.
Kolcsonozhetunk CD-t, CD-ROM-ot, hamarosan memoriakartyat, zenevel es
irott szovegekkel feltoltott e-Bookot. Hat nem mindegy, hogy Jozsef A.
verseit, konyvben, CD-n kikolcsonzi az olvaso, helyben megnezi DVD-n
avagy az internetrol letolti? Esetleg csak azert hasznalja a
szamitogepet, hogy a Textlib katalogusbol kiindulva könyvboritokat
nezegessen? Jo ne legyen kolcsonzes de mindenkeppen helybenhasznalat.
Azt meg szamolnunk kell!

P. Frigyes