[Textlib] Re: TextLib WEB szerver

Preysing Frigyes pfrigyes at dkvk.c3.hu
2007. Május. 12., Szo, 10:17:26 CEST

T. Lista!

Nagy Imre altal kozolt feltetel-lista azt hiszem teljes es tokeletes.
En azert meggondolnam a fejlesztes elkesziteset.

Szerintem hasonlo celra nagyon megfelel az e-mail-ben kezdemenyezett
hosszabitasi kerelem is. Es ezt meg fejleszteni sem kell.
Az olvaso kuld egy e-mailt a konyvtarnak, a konyvtar meg
visszaigazolja e-mailben, hogy a hosszabbitasi kerelmet erre a
dokumentumra elfogadta, uj hataridot ad, a masik dokumentumra pedig
valami ok miatt nem fogadta el, ott a kesedelmi dij novekszik.

Nalunk kb. 4-5 eve lehet igy hosszabbitani, Emlekezetem szerint mar egy
esetben eltek is ezzel a lehetoseggel, de mivel tevedhetek: maximum evente
egy alkalommal, pedig szeles korben propagaltuk (ujsag, szórolap) es a weblapon is
szerepel a szolgaltatas. Igaz esetleg a webopac oldalara is tehettem
volna meg egy linket, talan akkor celzottabb korhoz jutott volna el az
informacio.
Feltetelezem kb. ennyien elnenek az internetes hosszabbitas
lehetosegevel is, ha lenne. Jelen pillanatban meg a Web-es feluleten a
talalati lista "peldanya" linkjere valo kattintas is gondot jelent a
hasznalok tobbsegenek.
Van egy olyan erzesem, hogy sok esetben a sajat ismeretsegi korunkbol
szerzzuk az infromaciokat a textlib fejlesztesere, bovitesere
vonatkozoan. (Honnan mashonnan is tennenk.) Feltetelezheto, hogy a egy
rendszergazda vagy konyvtaros-rendszergazda ismerosei kozott az
atlagosnal nagyobb az informatikaval foglalkozok, erdeklodok aranya.
Igy konnyen a valos hasznaloi kortol eltero  elvarasokkal is
talalkozhatunk.

Udvozlettel:

Preysing Frigyes
Dunakeszi