kesedelem+turelem

Graff_Zoltan zotyo at Z1.FSZEK.HU
2004. Már. 24., Sze, 11:03:16 CET

> Ezt gondolom le lehet programozni, mert tobb rendszer is tudja. Vagyis a
> turelmi idot hagyja figyelmen kivul szamolaskor es felszolito irasakor.
Mi akkor a kulonbseg?

a) 30 napra adjuk ki a konyvet, es 5 nap a turelmi ido
b) 35 napra adjuk ki a konyvet, es 0 nap turelmi ido

Ha az olvaso tud a turelmi idorol, akkor szerintem automatikusan ugy veszi,
hogy 35 napra kapta...
Esetleg az talan szamit kicsit, hogy a papirjan 5 nappal korabbi datum
szerepel. Es ha nem jut eszebe a turelmi ido, kepes akkorra visszahozni.

Szoval szerintem lenyegi kulonbseg nincs.
Nekem, mint olvasonak(!) az a legszimpatikusabb, hogy pl. 100 Ft-nal
kevesebbel nem vacakol a konyvtar...

Graff Zoltan