From: "Nagy Imre" <emre at VKPAKS.HU>
To: <TEXTLIB at LISTSERV.IIF.HU>
Sent: Monday, March 22, 2004 3:48 PM
Subject: Fw: késedelmi dij

Tiszelt textlibesek !

Felerült nálunk egy  igény, hogy a késedelmi díjat ne a lejárat követő első
naptól számitsa ki a textlib, hanem legyen türelmi ideje ! Erre azért
született ez az igény, mert jópár olvasót elvesztünk emiatt !
Mi az 5. nap küldünk ki felszólitást, pl :  6. naptól számíthatná a textlib
a késedelmi dijjat !

Ezügybe szeretném a véleményeteket kérni hogy máshol esetleg lenne-e igény
egy ilyen változtatásra

Nagy Imre
Pákolitz István Városi Könyvtár Paks