off:viruskereso megoldasok

Lajko Csaba csaszi at KONYVTAR.DATATRANS.HU
2004. Jan. 16., P, 12:59:39 CET

Kedves Lista!
Elnézést a kicsit offtopic témáért, de lejártak a víruskeresőinknek az
éves előfizetései, és mivel az eklézsia igen szegényes, olcsóbb
megoldást keresünk. Kérdésem az volna, hogy ti hogy oldjatok meg a
víruskereső szoftverek beszerzését? Én kértem pár cégtől árajanlatot, a
könyvtár 20 szgépére. Ezek a következők voltak:
VirusBuster: 300 000 Ft
Symantec
  Antivirus  Corporate Edition 8.1 Licence(1 évig működő termék)
4.350.-Ft / user
Amikor lejár a termék a +1évet a következő árért lehet megvásárolni:
  Antivirus  Corporate Edition 8.1 1 Year Renew  2.400.-Ft / user
  Telepítő CD: 8.400,- Ft
  Összesen 20 user első év: 95.400,- Ft
  Összesen 20 user további évek: 48.000,- Ft /év

CA eTrust Antivirus v7

eTrust Antivirus v7 Antivirus protection for the Desktop, Server,
Gateway, Groupware, and Pocket PC 2002 -
1 év támogatással 4.800,- Ft / user 20 user 96.000,- Ft
2 év támogatással 6.960,- Ft / user 20 user 139.200,- Ft
3 év támogatással 9.120,- Ft / user 20 user 182.400,- Ft
Telepítő CD 5.100,- Ft

--

Üdv:
Lajkó Csaba