kliens

Laszlo Torok torokl at ALPHA.DFMK.HU
2003. Ápr. 12., Szo, 01:00:00 CEST

On Fri, 11 Apr 2003, Vakulya [iso-8859-1] N=E1ndor wrote:

> feltenni, de nem a Microsoft IPX protokollj=E1t felhaszn=E1lva, hanem a
> Novell Netware klienssel. A textlib dokument=E1ci=F3ja azt =EDrja, hogy e=
z =EDgy
> nem lehets=E9ges, mert a textlib munka=E1llom=E1s csak a microsoft ipx-et
> haszn=E1lva fut, de m=E1r hallottam olyan h=EDreket, hogy esetleg valahol
> m=FBk=F6dik.

Ez csak XP erinti igaz? Nalunk 98/novell client32 van a gepeken es ott
nincs gubanc (a w98 fele m$ ipx driver csapnivalo volt, ossze vissza latta
a meghajtokat novell allatt).=20
XP-vel nekem olyan tapasztalatom volt h. a novell client32 'felre'
mappolta a meghajtokat, es emiatt a textlibet se lattak a kliensek
rendesen. (ez kb. jo 1 eve volt, lehet h. az ota fixelte a novell az ipx
driveret)
Nem latom okat h. miert ne menne a novell client32vel. Esetleg valtozas
volt 1.56->1.60ban e reszen? (tom' h. valtozott a textlib halozatkezelesi
resze, de a korai 1.60as verziok instabilitasa miatt nem csereltunk meg
mindig 1.60ra - mas kerdes h. az 1.56 erdekes halozati hibakat general,
ami bizta h. sw nyug, mivel 4 kulonbozo 'vasat' probaltam alatta, es
mindegyikkel csinalja)

Torok Laszlo
DFMK