Automatizalt lekerdezesek

Szabo Istvan szistvan at MAIL.VCSK.HU
2002. Okt. 3., Cs, 16:16:18 CEST

> Semmit nem igerek, de azert lehetne ezt nekem reszletesebben megirni?
> Hogy milyen gyakran, milyen keresest, milyen nyomtatas?

Ok, akkor amibe most vagtam bele.
Nalunk internetezni _csak_ beiratkozott olvasonak lehet. Ezek az adatok
meg a TL-ben vannak, de szepen kinyerhetoek. Az igy kinyert adatokat egy
perl script szepen aktualizalna egy sql adatbazisba. Namost, az
internetezeshez a gepfoglalast es egyeb nyilvantartast is ebben az sql
adatbazisban tarolnam, es ebbol derulne ki az is, hogy az adott delikvens
hasznalhatja -e az internetet vagy sem.
Ahhoz, hogy ez mukodhessen szinte napi rendszeresseggel kellene
aktualizalni az sql adatbazis a TL adataibol. Na ehhez kellene egyszer ez
a resz.

> Ertjuk, hogy mi kellene, es ez miert lenne jo. De ilyen most nincs.
> Es a megcsinalasa sem tunik kis munkanak. Ha megis esznukbe jut valami
> frappans otlet, szolunk.

Ok, koszonom, addig en is elmelkedem meg rajta.

  //\     ICQ: 170982658   /       Varosi Csokonai Konyvtar
 //  )                    |       Tel.: 59/503-152
 V__/_    szistvan at tux.hu  \       szistvan at mail.vcsk.hu