Automatizalt lekerdezesek

Graff_Zoltan zotyo at Z1.FSZEK.HU
2002. Okt. 3., Cs, 13:08:51 CEST

T. List!

> Megadott rendszeresseggel szoktunk bizonyos adatokat lekerni a TL-tol,
> amit kinyomtatunk, esetleg mas alkalmazasokban hasznaljuk fel a kapott
> eredmenyeket (napi statisztika a kolcsonzesekrol, stb.).
Semmit nem igerek, de azert lehetne ezt nekem reszletesebben megirni?
Hogy milyen gyakran, milyen keresest, milyen nyomtatas?

> Namost lehetne ezt valahogy "automatizalni"?
Erre most sajnos nem igen van lehetoseg.

> Valami olyasmire gondoltam, hogy a gep a megadott felteteleknek megfelelo
> lekerdezeseket ejszaka - ill. megadott idoben - lekerdezne es az eredmenyt
> fileba kitenne, amit mas alkalmazassal feldolgoztatnek.
Ertjuk, hogy mi kellene, es ez miert lenne jo. De ilyen most nincs.
Es a megcsinalasa sem tunik kis munkanak. Ha megis esznukbe jut valami
frappans otlet, szolunk.

Graff Zoltan