Kolcsonozhetoseg

Graff_Zoltan zotyo at Z1.FSZEK.HU
2001. Ápr. 27., P, 17:26:59 CEST

T. List!

>'Zarvatartas idejere'
Ez a szoveg tetszik.

>Szoval nem tudna sehogy sem datumot kezelni? Bekerulni a felszolitandok
>koze? stb.
Dehogynem. Termeszetesen minden ugy mukodne, ahogy most is. Ha kesik vele
harom napot, akkor rendesen kezeli a program, harom napot felszamol. Ekkor
nem is kerdezne semmit, csak szolna, hogy tartozas van.

A kerdes csak akkor lenne, mikor a megfelelo napon hozza vissza az olvaso a
konyvet. A programba nem epitenenk be, hogy azt nezze, reggel vagy este
van-e ez, a konyvtaros donthetne el, hogy felszamitja-e egy nap kesesnek
vagy sem. Reggel 9-kor valoszinuleg nem, este 7-kor pedig talan igen.

>Azaz ha az 'Odaad'-ra kattintas utan megnyilna a 'peldany hozzaferesi
>parameterek' adatlap 'Idotartam' mezoje es a konyvtaros oda beirhatna,
>hogy hany napra adja ki a konyvet,
Ezt nem igen tamogatnam, mivel meg lehet adni megfeleloen a
parametereket, hogy minden ugy mukodjon, ahogy kell, ne kezzel kelljen
mindig allitgatni. Persze kezzel IS lehet, ha muszaly, ahogyan most is...

Ha a hataridot 0 napra allitjuk, akkor masnap mar van is egy nap kesese az
olvasonak. Ezt tudna elengedni a konyvtaros, ha azt mondana, hogy ezt meg
jokor hoztak vissza. Tobb nap keses eseteben persze minden ugy menne, mint
normalisan.

> akkor utana a TL maga szamolna a kesedelmi dijat...
Termeszetesen a TL maga szamolna mindig mindent. Csak a megfelelo napon
visszahozasnal nem tudna, hogy az most keses-e vagy sem.

Persze ha nem szamit, hogy este hozza vissza reggel helyett, akkor ez
egesz kerdes nem erdekes...

Graff Zoltan