Kolcsonozhetoseg

Taka'ts Be'la takats at MAIL.VFMK.HU
2001. Ápr. 27., P, 15:49:25 CEST

----- Original Message -----
From: Graff_Zoltan <zotyo at Z1.FSZEK.HU>
To: <TEXTLIB at LISTSERV.IIF.HU>
Sent: Friday, April 27, 2001 3:19 PM
Subject: Re: Kolcsonozhetoseg

> T. List!
>
> Tegyuk fel, hogy felveszunk a [Kolcsonozheto] mezonek meg egy erteket,
> pl. 'FELTETELESEN'. (Tud ra valaki jobb szot?)
'Egyeztetés szerint'
'Zarvatartas idejere'
'Kulon szabaly szerint'
Es mi van akkor, ha nem ir ki se igent, sem nemet? Az olvasonak
csak van annyi esze, hogy megkerdezze a teendot a konyvtarostol?
Esetleg:
'Kerdezze a konyvtarostol'
... ha megse lenne... :-)

> A konyv visszahozasakor a TL szolna, hogy ez egy feltetelesen
kikolcsonzott
> peldany, es megkerdezne a konyvtarost, hogy idoben lett-e visszahozva. Ha
> nem, akkor csinalna valamit (de mit? pl. felszamolna a kesedelmi dijat?)
Szoval nem tudna sehogy sem datumot kezelni? Bekerulni a felszolitandok
koze? stb.
Azaz ha az 'Odaad'-ra kattintas utan megnyilna a 'peldany hozzaferesi
parameterek' adatlap 'Idotartam' mezoje es a konyvtaros oda beirhatna,
hogy hany napra adja ki a konyvet, akkor utana a TL maga szamolna
a kesedelmi dijat...
Visszavetelkor talan nem is kellene a mezonek torlodnie, a kovetkezo
kolcsonzeskor eleg lenne felulirni...

U:dv:
Taka'ts Be'la
ko:nyvta'ros