[Textlib] Odaad gomb

Szabó István szistvan at mail.vcsk.hu
2016. Okt. 18., K, 17:16:58 CEST

Hi!

Amennyiben sarkosan nézem a dolgot, akkor jelenleg is jól működik a
rendszer, miért is vinne el bármit, ha nem teljesíti a kölcsönzés
feltételeit. A szomszéd megyében lévő ismeretlen boltban sem fognak
hitelt adni, így nem jutok hozzá az áruhoz. Viszont a Juliska néni sarki
boltjában már jó eséllyel kapok hitelt, hogy ezt a NAV hogy itélné meg,
az már kérdéses.

Szóval ezzel arra szerettem volna rávilágítani, hogy igazából a
könyvtároson múlik. Mi akadályozza meg abban, hogy úgymond beírja az
olvasót - mert ismeri, esetleg megbízik az adott olvasóba - viszont a
megjegyzés rovatba feltüntetné, hogy "Adategyeztetés szükséges!!!".
Amennyiben ki is fizeti, akkor a beiratkozási naplóba felvinném,
amennyiben nem, úgy a gépben megmaradna a tartozása is, de ebben az
esetben már nem írnám be a beiratkozási naplóba.

Szóval az olvasó hozzájut a dokumentumhoz, a gépben nyoma marad és
legközelebb adatot egyeztethet, ha kell fizet.

Esetleg szebb megoldás lenne, ha a beiratkozásnál lenne egy checkbox,
hogy "Adategyeztetés megkövetelése", amit beiratkozáskor ki lehetne
pipálni, így a megjegyzés rovatba nem kellene írni semmit, viszont a
következő kölcsönzés/visszavételnél automatikusan szólna, hogy a kedves
kolléga lesz szíves az olvasó adatait ellenőrizni.