[Textlib] Kvt. rekord keresési hiba

Graff Zoltan zotyo at z1.fszek.hu
2016. Okt. 18., K, 12:16:53 CEST

Kedves Bea!

> Segítséget kérnék a tatai Móricz Zsigmond Városi Könyvtárból. Szombaton
> jelentkezett egy olyan hiba a TL-ben, hogy "Kvt. rekord keresési hiba",
> amely a TL winkliens elindításakor jelentkezik
Tipikusan az a hiba, amihez az InfoKer kell :-)
Levelezzuk ezt le maganban, szerintem nagyon keveseket erint.

Elsokent kellene nekem kuldeni egy teljes kepernyo kepet, amin a
komplett textlib winkliens ablak latszik, nem csak a hiba.

dbchk volt futtatva?

> V2.1.1.1614-es verziónk van.
Ezen nem mulhat, de persze javasolnam a 1621-et, eleg sok
javitas/fejlesztes volt mar azota: www.textlib.hu/uj21.htm

> Mi okozhatja, és hogy lehet tartósan megszüntetni?
Sokminden.
Ez nem olyan hiba, amihez barkinek is erteni kellene rajtunk kivul.
Kinyomozzuk.

Graff Zoltan / InfoKer