[Textlib] KELLO atalakitas alatt

Graff Zoltan zotyo at z1.fszek.hu
2016. Nov. 17., Cs, 17:24:59 CET

T.List!

> Tegnap voltunk a Kellónál (tájékoztatón az új honlapról), azt mondták, az
> új honlap szeptember 16-ától működik.
Van uj honlap.
Azt nem tudom, milyen, mivel regisztraciohoz kotott a hasznalata.

A TextLib autolink szolgaltatas nem tud hozzaferni, ez ugyben a
KELLO-nal nem tudtunk semmit elerni.

A most kiadott 1622 verzioban ez megtortent.
A Kello mar nincs benne. Pl:
http://textlib.hu/cgi-bin/tlwww.cgi?show=b185884
http://tlwww.vmk.hu/cgi-bin/tlwww.cgi?show=b130443

> A tablazatot a TLWWW program gyartja le, csak a beleirando adatokat kapja a
> textlib.hu-rol.
Ez valtozott most meg a 1622-ben. Innen kezdve mar a textlib.hu geprol
is tudjuk szabalyozni, milyen sorok tunjenek el a web-es autolink
tablazatbol. Sot, uj sort is tudunk berakni.

> Attol tartok vegleg lemondhatunk a kello-rol.
Tovabbra is ettol tartok.

Graff Zoltan - InfoKer