[Textlib] Foglalas modul a dunakeszi konyvtarban

Graff Zoltan zotyo at z1.fszek.hu
2012. Jan. 5., Cs, 10:36:17 CET

T. Lista!

Koszonjuk Frigyes beszamolojat. Ok az elso hasznaloi a web-es foglalasnak.
En szemely szerint vartam is, hogy ez a dolog nepszeru lesz :-)

> A Foglalás vagyis a könyvtárban aktuálisan bent lévő dokumentumra való
> kölcsönzési igény távoli bejelentése   már   bevezetése   előtt   is
> népszerű  volt.  A teszteléskor elindított modulra azonnal rátaláltak az
> internetes   látogatóink   és már   küldték  is az   előjegyzéseket.
Itt kicsit megteveszto az 'elojegyzeseket' szo...
Frigyes itt 'foglalasok'-ra gondolt persze :-)

> A  visszaigazolást  az olvasó az olvasói állapota felületén láthatja
Most meg csak ott :-)
Az infoker-ben mar mukodik a textlib uzenet kuldonek az a modulja,
ami email/sms ertesitest kuld az olvasonak, ha elojegyzes vagy
foglalas miatt felretett konyve van. Ezt automatikusan akar 10 percenkent
is lehet futtatni, igy az olvaso eleg hamar ertesulhet, hogy johet be a
konyvert...

---
Az Andreaeknal veletlenul beelesitett foglalas utan kiderult problema mar
reg meg van oldva, nyugodtan lehet hasznalni a foglalast :-)

Graff Zoltan - InfoKer