[Textlib] "Gugliasítás" a TextLib webes keresőjében

Lőrincz Andrea Lorincz.Andrea at kkfk.bgf.hu
2012. Ápr. 6., P, 13:37:53 CEST

Kedves Listatagok!

A tesztelés nem olyan hosszú ideje megy, de épp szerdán interjúvoltam meg pár felhasználónkat. Ők használják és szeretik, ennyit mondtak (részleteket nehéz kihúzni a huszonévesekből), illetve nem panaszkodtak arra, hogy ne kaptak volna elég találatot a keresőkérdéseikre. Ennél részletesebb beszámolóval később élnék, mert szeretnék minifelmérést végezni a felhasználóink körében, melyik keresőfelületet preferálják, illetve ezeket hogyan használják.
Épp tegnap változtattunk a részletes keresésen is, azt is ajánlom mindenki figyelmébe.
Üdv:

Lőrincz Andrea
könyvtárvezető

Budapesti Gazdasági Főiskola