[Textlib] katalógus CMS alatt

Lőrincz Andrea Lorincz.Andrea at kkfk.bgf.hu
2011. Már. 3., Cs, 08:12:08 CET

Kedves mindenki!

Én visszatérnék a gumimacimhoz, amiről egyszer már beszéltünk a listán (és azóta se volt időnk megvalósítani): ha már integrálódunk a honlapba, az legyen Google-módi: a keresőkérdés minden kategóriára vonatkozzon, ne csak mondjuk a szerzőre, címre.
A technikai részéhez a legkevésbé sem értek, de mit szólnátok egy ilyen verzióhoz? Niki?

Andrea