[Textlib] Munkaszüneti napok beállítása

Klausz Gábor klauszg56 at gmail.com
2011. Dec. 23., P, 10:28:01 CET

Kedves TextLibesek!
Miután most nem tudtam telefonon elérni az Infokert, és szeretném az
ünnepek előtt letudni a feladatot, segítséget kérek a tapasztaltabb
kollégáktól. Gárdonyban 2012-ben kezdjük a kölcsönzést, így ránk a levél
utolsó bekezdése vonatkozik:
*Egy olyan könyvtárban, ahol még nem kezdődött el a textlibes
olvasószolgálati munka, előfordulhat, hogy egy korábbi teszthez szükséges
táblázat kitöltése után évek maradtak ki. Ha mondjuk napjainkban az utolsó
kitöltött táblázat a 2009-es évé, az új év beszúrásakor a 2010-es
táblázatot ajánlja fel a rendszer, hiszen 2009 után 2010 jön. 2010 viszont
már elmúlt, tehát a program nem engedi módosítani, és tárolni sem. Ebben az
esetben a program állapot ablakban a dátum átállításával cselezhetjük csak
ki a TextLibet.*
Én nem igazán értem, hogy hol és mi módon tudnám a "kicselezést" elvégezni,
melyik ez az ablak, és honnan érhető el.
Köszönettel:
Klausz Gábor
Gárdony