[Textlib] Régi folyóiratok mikrofilmen

Graff Zoltan zotyo at z1.fszek.hu
2010. Sze. 14., K, 14:49:10 CEST

> És mint látszik, itt egyéb dokumentumként vitték be a fehérvári kollégák.
Nem a kollegak, hanem konkretan en :-)

> Ha valaminek a digitalizált verzióját szeretnénk leírni, azt akárhogy nézem
> az eredeti doktípusnál kell vagy nem?
Szerintem is, de en nem vagyok konyvtaros...

> leírja hogy 1. évf. 1-30. szám és kész. Persze, ha digitalizált az adott
> szám, ezt nem lehet megúszni az URL-ek miatt.
Az URL-ek nem problema, ha egyebkent jol van ez igy leirva.
Ehhez viszont nem szolnek hozza, majd a szakemberek...

Lehet egy dokumentumhoz tobb URL-t is megadni, es lehetne ilyen
a TLWWW-ben:
    Interneten: [1.evf.1.szam(pdf)]  [1.evf.2.szam(pdf)] ...

Graff Zoltan