[Textlib] Idézőjellel kezdődő cím

Thék György thekgy at infoker.hu
2010. Már. 4., Cs, 10:08:57 CET

Kedves TextLibesek!

Károlynak ez a megoldása szép, és szerintem jó is!
> Úgy volt, ahogy Andrea leírja, arra, hogy "az ürge..." jött, de arra, hogy
> "ürge..." nem jött. Raktam viszont az ürge elé (és a cím legvégére) egy
> olyan zárójelpárt, amelyet a TextLib *1. Kij. kulcskiemelés*nek nevez. Ettől
> fogva jött "az ürgé"-vel és "ürgé"-vel egyaránt. (Újraindexelés sem kell.)

> Ezért kell átgondolni a program módosítását!
Nehéz definiálni a feladatot. Mondjuk most írom visszaemlékezéseimet,
könyv alakban az (Egy senki naplója) címet fogja viselni, így,
zárójelben, hogy hangsúlyosabb legyen a jelentéktelensége. Ezt sem
lehet névelő nélkül keresni. Ugyanez a helyzet ezekkel: {, /, +, -, !,
?, *. Elfogadom, nem gyakori címkezdő karakterek ezek. De ha most
nincsenek is, majd lesznek, hiszen az alkotói fantázia korlátlan.

Üdv:  Thék