[Textlib] Idézőjellel kezdődő cím

Lőrincz Andrea Lorincz.Andrea at kkfk.bgf.hu
2010. Már. 3., Sze, 16:15:43 CET

Bocsi, valóban nyelvújítás volt az időzőjel, ami ténylegesen idézőjel:))) És igen, a kérdés eleve arra tevődött fel, hogy mit csináljak az idézőjeles kezdéssel, ami attól még ott van, mert nem tetszik nekünk. Szerintem sem egészséges dolog, de a könyvön így szerepel.
Megpróbáljuk az újraindexelést és várom az egyéb ötleteket.

Lőrincz Andrea
könyvtárvezető

Budapesti Gazdasági Főiskola
Külkereskedelmi Kar Könyvtára