[Textlib] "audióvizuális"

Lőrincz Andrea Lorincz.Andrea at kkfk.bgf.hu
2010. Júl. 14., Sze, 12:27:28 CEST

Kedves Kollégák!

Nálunk nincs ilyen probléma, viszont ha már megmozdult a lista, adnék egy "nyári gondolkodnivalót". Ez a következő lenne: lehet-e a TextLibet gugliasítani? Németországban láttam egy nékem igen tetsző OPAC-ot, ahol az egyszerű keresés minden mezőben keresett, akár egyszerre cím szavát és szerzőt is be lehetett írni, kiadta a találatot. Emellett persze működött a normális összetett keresés is, ahol mezőnként lehetett keresni. A TL esetében az Alkotó hasonlóképpen működik (Szerző+Közreműködő), elvileg csak ezt kéne kiterjeszteni a többi keresőmezőre.
Mennyire gondoljátok ezt eretnek gondolatnak? Szerintetek megvalósítható?
Üdv:

Lőrincz Andrea
könyvtárvezető

Budapesti Gazdasági Főiskola