[Textlib] OPAC

Lőrincz Andrea Lorincz.Andrea at kkfk.bgf.hu
2010. Ápr. 13., K, 13:03:12 CEST

Kedves Kollégák!

Verzióváltás, új probléma:)))
Az OPAC-ot tanítva könyvtárhasználati órán eddig könnyű helyzetben voltam, mert a Szerző mező kezelte az Alkotó mezőt, vagyis tudtunk íróra és szerkesztőre is keresni a segítségével. Csak a szemfüles hallgatók kérdeztek rá, mi a különbség az Alkotó és a Közreműködő között. De ennek a múlt heti verzióváltással vége, nem nagy örömmel azt mondom, helyreállt a rend, minden mező azt mutatja, amit a neve is:((( Hogyan tudnánk esetleg visszatérni az előző változathoz (nem a TL-verzióra gondoltam, hanem a keresésre)? Akár egyénileg esetleg? Vagy ez csak hiba volt, ami utólag derült ki?
Akik használják az OPAC-os hosszabbítást-előjegyzést, azoktól érdeklődöm, volt-e már problémás olvasójuk. Aki nyafogott, hogy ő pedig hosszabbított, de a gép mégsem ezt mutatja és számolja a késedelmi díjat. Nekünk a nem egészen egyhetes pályafutásunk alatt még nem volt ilyen, de sajnos olvasóink minden hájjal megkentek, fel szeretnénk hát készülni... (Bocs a rosszindulatért, személyesen szívesen mondok elrettentő példákat.)
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv:

Lőrincz Andrea
könyvtárvezető