[Textlib] Mezőcsere

Csabay Károly csabay at mezobereny.hu
2009. Május. 22., P, 11:58:17 CEST

Sziasztok!

Próbaképpen egyetlen rekordra elvégeztem a következő műveletet:

1. A rekordot (példányrekordról van szó) lekerestem vonalkódja alapján.
2. A rendszergazdai bejelentkezés után a Rendszer - Speciális feladatok - Mezőcsere menüt választottam.
3. A panelt így töltöttem ki:
   Halmaz: az a halmaz, amelyet az előbb kaptam
   Rekord típus: 54 (mert példányrekordról van szó)
   Mezősorszám: 68 (mert a Raktár mezőt szeretném átírni)
   mit: egy db csonkolásjel (bármi van benne, cserélje le)
   mire: Beírtam egy újonnan felvett raktári hely nevét (betűkkel)
4. Indít
Azt kaptam, hogy 0 rendben 1 maradt 0 hiba

Miért nem végzi el a cserét?

Köszönöm

(Csabay) Károly
Mezőberény