[Textlib] Könyvmellékletek kölcsönzése

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2009. Május. 11., H, 17:11:14 CEST

> Tapasztalatokat gyűjtök más könyvtárakból, hogy könyvmellékletet ki és
> hogyan viszi be a Textlibbe, és hogyan kölcsönzi (állományt mit állít be
> és  a statinál ezt hogyan számolja stb), mert ahogy mi eddig csináátuk,

Kérdés nagyon aktuális, főleg hogy egyre több könyv mellé jár cd is.

Ha a melléklet külön példány, akkor mindenképp + kölcsönzés lesz, kérdés
hogy ez így helyes-e.

Könyv + cd melléklet kölcsönzése szerintem egyetlen egy kölcsönzési
eseménynek minősül.

Náluk pl: ezért nincsenek külön vonalkódozva a cd mellékletek. Ezek egy
fizikai egységet képviselnek a könyvel.
Kis mennyiség esetén egyéb manuális módszerre lehet követni. De nagyobb
mennyiség esetén már kérdéses.

Ötleteim lennének erre is, de nehéz témakör. kölcsönzés mellé kellene egy
plusz információ. (+kölcsönözv melléklet és vonalkód)

Kérdés hogy van-e annyi melléklet, hogy megéri-e a fejlesztés

Nagy Imre