[Textlib] Hogyan kell használni?

Graff Zoltan zotyo at z1.fszek.hu
2009. Május. 11., H, 10:00:05 CEST

T. List!

> Arről az Infoker tud nyilatkozi. Én ugy tudom lehetséges olyan adatbázis
> módosítás, aminél meg kell fontolni a korábbi programverzióra való
> visszaállást. Ha tévedek akkor bocsánat.
Nem tevedsz.
Szoktak pl. ujabb mezok kerulni a rekordokba.

Ha egy ilyen mezot kitoltunk, es utana visszaallunk egy korabbi program
verziora, azt a rekordot nem fogjuk tudni hasznalni, mert az a verzio
nem tud semmit az uj mezorol. Ezert 'rossz rekord' hibauzenetet kapunk.
Egy DBCHK futtatas esetleg ki is torli a rekordot...

Nem ajanlott korabbi programverziora visszaterni!

A 'batrabbak' kezdjek hasznalni az ujabb verziot, ha baj van vele, eleg
gyorsan szoktunk ra megoldast talalni (ugye? ;-), kevesbe batrabbak akkor
ujitsanak fel, amikor mar tobb helyen jol megy az adott verzio.

Zotyo