[Textlib] Fejlesztések - webes hosszabbítás

Szabo Istvan szistvan at mail.vcsk.hu
2009. Május. 7., Cs, 10:58:22 CEST

On Thu, 7 May 2009, Nagy Imre wrote:

> Ok, nézzük: HTTPS nem lesz kötelező.
> 1: kisalma5
> 2: dc7c658e31044715d56b275e0fbe46fe
>
> Ha nincs js oldali titkosítás,akkor a jelszó így megy át ahogy látod.
> Ha hash megy, akkor a 2. pont megy át. És semmibe se kerül. Felhasználó
> nem is tud róla. Mezei user nem is tud róla.
> És megoldható hogy ha nincs JS támogatás, akkor a sima jelszó kerüljön át.
> Igyen + biztonság. Hol itt a gond?

Ez így rendben van!!
Akkor sikerült ismét jól elbeszélni egymás mellett, félreértettem a
javaslatot, elnézést. Úgy értettem az első levélben, hogy JS _kötelező_,
defaul és nélküle nem megy.
Amennyiben JS nélkül is megy úgy rendben, JS + biztonság. Aki akarja
használhatja http + js, akinek tiltott a JS annak meg mehet
figyelmezttetésbe, hogy így nem biztonságos, https esetén meg mindegy ;-)

> De csak elveszt egy hosszabbítási lehetősége.

Jaaa, ezt a normál programban is le kellene kezelni, hogy ne így legyen:
hosszabítási idő megegyezik az aktuális dátummal, akkor már nem
hosszabítható.

> Mármint előre bejelenti hogy ha lejár a könyv kölcs. ideje, akkor kér
> hosszabbítás, és 30 nap múlva nem kell semmit tennie, megkapja a
> lehetősége.
> Hát. Át kell gondolni.

És itt jönne jól, hogy a webes hosszabításhoz megkövetelnénk az e-mail-t,
hogy ha már ezt választotta és mégsem lehetett meghosszabítani, akkor
elektronikusan értesíteni lehet, hogy bizony hamarosan lejár a
kölcsönzése.

> ez egy visszatérő gond, bizonyos összeghatár alattti tartozások auto
> elengedése. Vicc 1-2 napért 10-15 Ft beszedni.

Ekkora összeget szerintem senki nem szed be, esetleg gyermekektől
"nevelési" célzattal, de ez is kérdéses.

> Ilyen ötletek miatt lenne jó egy testreszabható rendszer.

Ok, de ezeket fel kell vetni. Infoker jóhiszeműen fejleszt bizonyos
részeket, amit végül van hogy nem is használnak, vagy csak elenyészően.
Kár, hogy a többiek csak "csendes" résztvevők.

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar
 V__/_    szistvan at tux.hu   \      szistvan at mail.vcsk.hu