[Textlib] Fejlesztések - webes hosszabbítás

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2009. Május. 6., Sze, 21:50:28 CEST

> Pont az e-mail cím meglétét tartod nagy szigorításnak? Érdekesnek
> tartom, pedig ezt a címet lehetne  felhasználni az elfelejtet jelszó
> biztonsági kérdésének.

Ok, kell egy gyakorlati példa:

Tudom a születési idődet. Ez a leegyszerűbb, olvasójegyet meg ezerszer
láthattam.
És mivel gonosz vagyok, rendszeresen megváltoztatom a JElSZAVADAT.
És folyamatosan előjegyzek neked könyveket.
Hiába írod vissza, az általad javasolt elfelejtett funkcióval azt csinálok
amit akarok. Téged meg csesztett a könyvtár.
Írhatok rá scriptet is, ha gondolod :)

Ennél jobban nem tudom így este leírni...

> Így lehetne   értesítést küldeni a hosszabbbításról.

De ne legyen kötelező

> Aztán erre a címre lehetne  elküldeni az általad felsorolt fejlesztések
> lekeresett listáit.

Fejlesztettem egy hirlevél rendszert, ezt tovább lehetne fejleszteni, de
infoker támogatás szükéges hogy ne maszek hack megoldás legyen.

Nagy Imre