[Textlib] Újabb módosító javaslat

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2009. Május. 6., Sze, 15:28:16 CEST

> Az egyes tagok ütemezésétől függ, mindenki saját magának ütemezte a
> jelenlegi felkészültségi fokának megfelelően. A végén jut mindenki 1
> szintre. Így lehet, hogy valakinek a II. negyedévben van a megvalósítási
> határidő, nálunk speciel a III. negyedév.

Nem kellett volna ezt előtte az infoker-el egyeztetni.

> Ok, de az apuka jelen esetben a jótálló, azaz ott lehetne megadni.

Jah tényleg..Jótállónak is mehetne plussza. nem? Ingyen van :)
Miért ne tudhatna róla? Nem tikos információ a késedemel?

> A kézi módszert ahol lehet kerülöm, nem csak kényelem, de hibázási
> lehetőség miatt is. Ez ügyben utánajárok 1 dolognak, pozitiv eredmény
> esetén megírom.

Ok, kiváncsi vagyok, nem nagyon tudom hogy lehetne ezt az automatizmus
egybeépíteni a textlib-el.

> Szerintem elbeszélünk egymás mellett... Te arra gondolsz, amikor már a gép
> bejelentette az elvesztést és annak díja is rajtavan a felszólítón
> esetleg?
> Én a 3. felszólítóról beszélek, ami a perlést megelőzi, az már ajánlottan
> kell(ene) menjen.

Ugyan arról beszélünk. Két felszólítás megy nálunk simán, 3. a térítési
díjat is tartalmazó, és a perlés.
Ez mindenképp postán (is) megy.

> Valahogy azért kezelni kellene legalább a:
> - átadtuk kiküldésre az MTA-nak
> - nem kézbesíthető (esetleg ezt kicsit árnyalni)
> - kézbesítve

Hogy? Visszaigazolások pl: info at vkpaks.hu -ra, azt majd könyvtáros átnézi.
Erre más nem nagyon lehetséges. Bár ki tudja...

> Ahogy - gondolom én - Te is szétválogatod a leveleket bizonyos szempont
> alapján, úgy a visszajövő leveleket is szét lehet, a hibakódok nagyrész
> megegyeznek MTA-tól függetlenül, az esetleges eltéréseket pedig lehet
> korrigálni (regexp).

Á dehogy... visszapattanó levél ezer féle lehet. Mind pl: új
munkahelyemnél MVM-nél, full átírják értelmes magyar szövegre. (1 mondtat)

Többire később válaszlok, túl hosszúak a leveleink :)

Nagy Imre