[Textlib] Újabb módosító javaslat

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2009. Május. 5., K, 17:48:15 CEST

> Részemről nem okoz gondot a pályázati funkciók megvalósítása, bizonyos
> részeinél amennyiben elakadnék a listát, Téged, esetleg Infokert
> kérdezném

Baj az hogy nagyon kevés textlib-es könyvtár nyert. Ezen fejlesztések
nagyrésze (szinte az összes) csak a nyertes pár könyvtár tudja kifizetni.
Mai anyagi helyeztben más nemnagyon.

> pl. helyismereti anyag feldolgozása, hogy kereshető legyen a TL webes
> katalógusába, ahonnan egy link segítségével át lehet lépni egy webes
> felületre, ahol megnézhető esetleg letölthető az adott dokumentum (pdf).

Interneten mező.., az több ürlapon is megtalálható. Full megoldott.

> milyen megvalósítási ütemtervvel, az Infokernek mennyi időbe telik
> kifejleszteni, milyen sorrendbe kellene fejleszteni.

Általában a fejlesztési pioritás meghatározásában kevés döntő szerep, vagy
beleszólási jogunk van. Általánosan szeretném ha mi is véleményezhetnénk
hogy melyik javaslat ötlet milyen fontosságú.

SMS felszólítás úgy baromság ahogy van. Kitalálta ki? Külső rendszer
megvásárlását igényli. Nem olcsó.
Ennél sokkal jobb megoldás: Minden mobilszolgáltatónál lehet igényelni egy
különleges (nem drága) szolgáltatást, pl: telefonszam at sms.pgsm.hu
És ennek az email-nek a tartalmát én sms-be kapom meg. Aki akarja, az
vegye meg.
Fejleszük és illeszük a textlib rendszerhez egy külső alkalmazást? Pláne
linux és windows alá is?

Ne nézzük az email felszólítás esetét:
1: Nem csak felszólítás kell, hanem lejárat előtti figyelmeztetés.
2: Lejárat előtt hány nappal kell kiküldeni a levelet? Olvasónként
különbőzőnek kell lennie.
3: Email melett kell kapnia postai alapú levelet is? Olvasóként eltérő lehet.
4: Mi van a rossz email címekkel? Visszapattanó levelek kérésköre..pl:
email alapján olvasó keresése. Mert jelenleg nem lehet.
5: Ha nemkért postai levelet, akkor az utolsó (térités előtti) levél
mindenképp postán menjen ki? Vagy csak a könyv árát is tartalmazó levél
menjen ki postán?
6: Email szövegének és minden adatának full tesztreszabhatósága szerintem
elengedhetetlen
7: Ha eloment egy email felszólítás, az elment. Ha szar az email cím,
akkor kézi módszerrel ÚJRA ki kell tudni küldeni!!! Ami full ellentétes a
jelenlegi felszólítás rendszerre.

És még nem is írtam le minden kérdésemet..
Könnyen belátható, hogy nem véletlen javasoltam hogy A FEJLESZTÉSEKET EL
KELLETT VOLNA KEZDENI.

Fejlesztési határidőval az a baj, hogy jön a nyár, nyári szabadság,
kistérségi rendszer befejezése...
és mint az email felszólítás, webes előjegyzés, hosszabbítás időigényes.
Z39.50 szerverről nem is beszélve.

Nagy Imre