[Textlib] OPAC, találatok rendezése

Graff_Zoltan zotyo at z1.fszek.hu
2009. Már. 9., H, 16:28:05 CET

T.List!

Utananeztem, milyen sorrendben is latszanak a talalatok a TLWWW-ben.
Azok bizony rendezettek, csak nem latszik roluk egybol...

A dokumentum cime (kotetjelzes, focim, parh.cim, cimadat cim) szerint
rendezettek a talalatok.
A rendezesnel nem lehet tudni, hogy valami cim vagy sem, ezert az
"a ", "az " a cim elejen sajnos szamit.

A megjelenes a rendezesi sorrendtol eltero, kiiraskor a kozos adat cime pl.
megelozi a kotetjelzest, ezert nem latszik egybol a rendezettseg...

Nem mondom, hogy ez igy tokely. Valtoztatasa nem annyira egyszeru...
Felirtam a megvalositandok koze a talalatok rendezesi lehetoseget.
Azaz nem irtam, mert mar ott volt eddig is :-)
Eleg sok minden mas is van persze, ezek kozott lavirozunk, hogy mit mikor
csinalunk meg...

Graff Zoltan