[Textlib] DVD-filmek es a DOS

Csabay Károly csabay at mezobereny.hu
2009. Már. 7., Szo, 12:21:54 CET

> Van linux-o gépünk (levlezés, tüzfal, sebeségvezérelt
> és szürt net stb)
>
> Textlib viszont DOS (7.1) alatt fut, mert egyszerüen
> nemvolt Linuxos textlib szerver
> programra pénz.
> Idén mindenképp szerenénk megvásárolni.
>
> De egy dolog hogy az emult pár év során nem volt rá
> pénz, de ha lett volna egy
> érvünk a fentartó felé, méghozzá az hogy: a DOS
> alapú szervert már nem támogatott,
> akkor már rég lenne linuxos textlib szerverünk..
>
> Nagy Imre

Kedves Imre!

Sárga irigységgel a szívemben olvastam ezt a levelet: ha Neked olyan fenntartód van, aki egy ilyen érvre, hogy "nem támogatott" pénzt húz elő a kalapból, akkor Te olyan elkényeztetett helyzetben vagy, hogy arról Neked magadnak sincs fogalmad.

Komolyra fordítva: nekünk Mezőberényben is DOS-os szerverünk van, mert
- nagyon megbízható
- nagyon gyors (!)
- a linuxos verzió aránytalanul sokba kerül
-- ahhoz képest, hogy (számunkra) milyen kevés többlettel kecsegtet.

Üdv

Károly