[Textlib] DVD-filmek es a DOS

Preysing Frigyes pfrigyes at dkvk.c3.hu
2009. Már. 6., P, 21:10:02 CET

Kedves Imre! Tisztelt Lista!

Az eredeti kérdés és a  válasz sem hozzám szólt, de nem hagy nyugodni
az a talany, hogy ha ennyire túlhaladott már a DOS-os Textlib szerver,
akkor pl. Pakson miért az működik? Ez nagyon meglepett. Van erre
valami ésszerű magyarázat, hiszen egy linuxos szerver hardver igenye
(használt, de márkás gépekből) jelenleg 10-15000 forintbol biztosan
kihozható?

Üdvözlettel:

Preysing Frigyes

Hello Nagy,