[Textlib] Vonalkódleolvasó

Preysing Frigyes pfrigyes at dkvk.c3.hu
2009. Már. 5., Cs, 13:54:18 CET

Tisztelt Lista!

Par napja az alabbi levelet kuldtem a listara:
PF> Lassan eltunnek az asztali gepekrol is a PS/2 csatlakozok is. A
PF> regi vonalkodolvasok meg nem akarnak tonkremenni, ezert probalkoztunk a
PF> USB-PS/2 atalakitoval, de azzal nem mukodott a PS/2-es olvaso.
PF> Probalta ezt a megoldast valaki?

Idokozben kiderult, hogy egy félreertes kovetkezteben gondoltam azt,
hogy USB-PS/2 atalakitoval nem mukodnek a PS/2-es vonalkodolvasok.
Tokeletesen jol hasznalhatok az egyszeru par szaz forintos tipusok is.
En egy Symbol LS 1908t-vel kiserleteztem, igy biztosra veheto, hogy az
alsobb arfekvesu, szereny felszereltsegu szamotigepekkel is
hasznalhato beviteli eszkoz maradhat a regebbi kodolvaso.

 Udvozlettel:

Preysing Frigyes
 Kolcsey F. Varosi Konyvtar
 Dunakeszi