[Textlib] Tartozó olvasók

Lőrincz Andrea Lorincz.Andrea at kkfk.bgf.hu
2009. Jan. 26., H, 11:48:57 CET

Kedves Kollégák!

Egy kis szakmai segítséget kérek. Ki lehet szedni egy keresőkérdéssel a TL-ből a késedelmi díjjal/bármilyen tartozással rendelkező olvasók adatait? Mert én csak olyat találtam, amivel az egyes példányokhoz rendelt olvasói tartozások jönnek ki, vagyis a nem is sorba rendezhető listán kell egyesével, olvasónként összeadogatni az egyes tételeket. (Olvasószolgálat, Forgalmi Adatok, Tartozások keresése, Ügyfél csonkolva) Megoldható persze, csak körülményes és nagy a hibalehetőség...

Másik kérdés: mennyi idő után tekint elveszettnek egy könyvet a TL? Mert a tartozások keresése között szép számmal fityegnek olyan tételek, hogy Térítési díj: 0 Ft. Ezekben az esetekben a könyv kölcsönzési határideje jó régen lejárt már, de az olvasónak esze ágában sincs kifizetni a térítési díjat...

Köszönettel:

Lőrincz Andrea
könyvtárvezető

Budapesti Gazdasági Főiskola