[Textlib] Vonalkódleolvasó

Lőrincz Andrea Lorincz.Andrea at kkfk.bgf.hu
2009. Feb. 26., Cs, 15:21:21 CET

Nahát, ezt nem is tudtam! Másik luk is van? :)))

Ha mondasz nekem egy műhelyt, ahol lecserélik a forrasztott, de törött fogú PS2-s dugót, megkérdezem, mennyi lenne. Mellesleg egy Symbol LS2106-osról van szó, aminek egy tüskéje a billentyűzetben maradt. A másik ketyerét nem tudom, hova tettük...

Lőrincz Andrea
könyvtárvezető

Budapesti Gazdasági Főiskola
Külkereskedelmi Főiskolai Kar Könyvtára