[Textlib] OPAC , találatok rendezése

Graff_Zoltan zotyo at z1.fszek.hu
2009. Feb. 26., Cs, 14:29:44 CET

Persze. Mert pl. nekem is. Szerintem sokkal hosszabb, mint Imree.
De az o otleteibol is benne van jopar.

Kerdes csak az,
- Melyik otletek a fontosabbak, melyek kevesbe fontosak?
  Ki hogyan donti el? Aki tobbet ir a listara, annak fontosabb az otlete? :-)
- Mekkora munka megcsinalni - ezt mi tudhatnank kb. megbecsulni.
- Ki csinalja meg?
  Azokat, amire nekunk mar nem jut energiank (ami veges)
- Ki fizeti a reveszt?
  Vagy ki tud jo progamozot, aki ingyen dolgozik? :-)

Mi csinaljuk azt a keveset(?), amennyi tolunk telik...
Azt ugye senki nem gondolja, hogy minden feladatot meg tudunk oldani.
Mar most tobb evre valo fel van nekem irva a listamra.

Graff Zoltan