[Textlib] OPAC , találatok rendezése

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2009. Feb. 26., Cs, 13:08:25 CET

> Vagy rosszul gondolom?

Nem, sőt személy szerint nagyon-nagyon örülök a kérdésnek!

Katalogussal és általában a Textlib<->net kapcsolattal több hiányosság van.

Testreszabható, saját magam által készített katalogust szeretnék.

Pl: Aki készített már weboldalakat, az tudja hogy pl: "korábbi keresések" funkciót
milyen egyszerű lenne megvalósítani.
De nem csak a találatok rendezését lehetne megoldani, hanem sok sok sok mindent.

Írhatnék kívánságlistát, lényeg nem ez.

Hanem: Nézzétek meg a paksi könyvtár hírlevelét, felsőbb szintekről olyan dícsérő
szavakat kaptuk...
Vagy a közös textlib kereső. Mindkettőt egy apró lehetőségre építettem, amivel
"szabványos" formába hozzáfértem pár adathoz. És ezt a lehetőség full más célra
készült. (távoli keresés)

Annyi és annyi lehetőség lenne, annyi és annyi ötletem van. És nem csak nekem.

emre