[Textlib] Re: Adatvédelem a TEXTLIB-ben

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2009. Aug. 11., K, 15:59:11 CEST

> Hogyan lehet erre olyan optimális megoldást találni, ami a könyvtárnak, a
> kölcsönző személyeknek, a törvénynek és az igazságérzetemnek is megfelel?

Nehezen.
Tegyük fel hogy eltávolítod a régi olvasók személyes adatait.
De biztos vagyok benne, hogy legalább lesz egy olyan mentésed, ami
tartalmazza, ezen adatokat. És máris hopp van.

Szabályzatba le kell írni, hogy mit és mennyi ideig tárolsz, többi
könyvtár is így csinálja.
Szerintem ebből még egy helyen se volt gond.
És nem is lesz.

Ki az az elvetemült, aki ezért beperelt, vagy adatvédelmi biztoshoz fordul?

Ennél sokkal veszélyesebb a jelenlegi webes olvasói állapot biztonsága.
Na ezért perelhetnének, szerencsénk hogy senki nem tette meg.
Ne védjük eléggé az olvasók kölcsönzési szokásait.
Kérdem én: Mennyire nem egyedi jelszó egy születési idő?

Nagy Imre
Paks