[Textlib] Olvasói állapot, nyomtatása - V1.70.14

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2009. Ápr. 15., Sze, 17:15:21 CEST

> Azt kellene megertened, hogy csomo kis konyvtarban egyszeruen NINCS
> rendszergazda, es senki hozzaerto sem, aki pl. a kornyezeti valtozokrol
> hallottt valaha is.
> Ezert nem szeretunk valtoztatni azon, amin nem muszaj.

persze, csak meg kell érteni mindenkinek ogy 2020-ba senki se fog
használni DOS-t, egyszerüen kuka.
Ez kell a 800x600 alatti felbontással. És az 1024x768 alatti felbontással
is hamarosan.

> Es annak a 10-20-nak (ha annyi, ez csak a te tipped volt)
> felhasznalonak mit mondjunk? Vegyen masik gepet?

Nem, azt hogy nem fog 600 mber szívni 10 ember miatt. Ennyi

> Egyetlen egy jo szot sem erdemelt, hogy a kedvedre alakul az
> olvasoi allapot nyomtatas? Mindig csak a kritika :-(

Nem, egyszerűen nem értem miért van szükség a tartozások nyomtatására, és
pláne ott.
Természetesen örülök.
De majd öszegzés a végén. Van még sok nyitott kérdés

Nagy Imre