[Textlib] TIOP 1.2.3: elektronikus olvasóazonosítás

Nikker N. Nagy nagynikker at gmail.com
2008. Sze. 18., Cs, 14:32:45 CEST

Kedves György és Többiek!

Én elektronikus olvasóazonosítás alatt a hagyományos vonalkóddal ellátott
olvasójegyet is értem, akár könyvtárosi közreműködéssel. Persze ha valami
ilyen egyszerű megoldás, miért ne :)
Nekem itt az látszik célnak, hogy minél többen áttérjenek a papíralapú
kölcsönzésről az elektronikusra. Vagy tévedek?
Üdv: Nagy Nikolett