[Textlib] Winkliens palettak

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2008. Okt. 31., P, 17:29:51 CET

> Mindannyiunk neveben
> megkoszonnem, ha az elkeszult szinpalettakat az Infokerhez eljuttatna
> az aki keszitett ilyet es hajlando megosztani is azt masokkal.
> Talan a Textlib weblapon nyilhatna egy oldal a letoltheto palettakkal
> természetesen a keszítok nevenek feltuntetesevel.

Kicsit későn vette észre a leveledet.
Winkliens beépített kék palettája nem igazán tetszik nekem se, nem hasonlít az
eredeti, itt Pakson nagyon megszokott színvilághoz.
Még régebben készítettem egy teljesen/részben megegyező színvilágú plaettát.
Előkeresem, kicsit kipofozom, és közzéteszem. És remélhetőleg ezzel elkezdődik a
paletta gyűjtemény gyűjtése.

emre