[Textlib] Textlib párbeszéd

Graff_Zoltan zotyo at z1.fszek.hu
2008. Nov. 27., Cs, 11:29:12 CET

> Én személy szerint jobban kedvelem a levelezőlistát, mint a fórumot.
Ezzel en is igy vagyok.
De ha sokan akarnak a forumot hasznalni, akkor persze idonkent beneznek,
es probalnek valaszolni...

> Egy TextLib wiki-t viszont el tudnék képzelni, ahol a közösség a felmerült
> problémákat és a rá adott válaszokat közreadja.
Valami ilyesmi azert kisse a lev.lista is :-)
Bar nem igazan rendszerzett, az igaz.

A tapasztalat egyebkent az, hogy a felhasznalok sokszor a mindenfele
dokumentaciok olvasasa helyett inkabb nekunk telefonalnak.
Az sokkal egyszerubb :-))

Nem tudom eddig miert nem jutott eszembe, de most beraktam a
honlapunkra a lev.listahoz egy keresot is. Mert persze az osszes eddigi
levelben lehet keresni. Eddig is lehetett a lista archivumaban, de az
jobban el volt dugva. Ez talan jobban szem elott lesz:

www.textlib.hu/tlist.htm

Zotyo