[Textlib] 2. kulcskiemelés

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2008. Jún. 24., K, 16:52:46 CEST

> Próbáltuk a 2. kulcskiemelést megjegyzésben használni, hogy bizonyos szerzők
> visszakereshetővé váljanak (azért nem analítikával oldottuk meg, mert csak
> pár szerző volt érdekes), de nem működik. Az 1. és 3-sal semmi gond nincs.

Első olvasásra nem is értettem hogy pontosan mit akarsz.
Megjegyzés mezőben kulcs kiemelés a szerző index-be.
Vagyis bármelyik mezőben lévő szöveget hozzáadni bármelyik másik index-hez.
Hát..túl bonyolult és kevés helyen használnánk, de az biztos hogy profi megoldás
lenne..

Szerintem egy darabnál is érdemes a megfelelő mezőbe felvinni (analitikai, szerző,
közremüködőÖ, és inkább több szerzőnél kell elgondolkodni, hogy egy vágólapos
módszerrel beilesztett (szerző1,szerző2) hogy elhetne automata modon index-be
akatni.

emre